Fotbollsschizofren

Idag har jag varit i Rönninge och hejat på IFK Täby! För några år sedan
när IK Frejs F-92 spelade 7 manna mot IFK Täby var det hårda bud, både
bland spelare och föräldrar, vissa i varje fall.
I dag iklädde sig Marline fiendens röda tröja och spelade i IFK´s F-18
lag. Farmaravtalet mellan IFK och Erikslund är tydligen i gång.
Och det gick bra på alla tre positioner hon fick spela på. Två mål gjorde hon
så nu är bruden på g igen.
Så nu flänger man mellan IFK Täby och Erikslund och inte att förglömma
IK Frejs damer som jag då missade idag. Ni tror mig förstås inte när jag
säger att jag även såg andra halvleken av IFK Täbys damer som spelade
div. 3 match mot Åkersberga nu i kväll. Sa någon get a life?
Inga problem här, jag har ett liv, fotbollslivet. 


Kommentarer
Anonym

vad vore livet utan fotboll..... vet inte..ha det så bra kram...

2009-04-28 @ 18:37:50
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0