Okey Kim, jag tragglar mig igenom detta.

10 saker jag har gjort idag:

1. Duschat och tvättat håret.
2. Ätit frukost.
3. Packat upp nya soffan.
4.Gått ut med Kasper.
5. Sorterat sopor i Arninge.
6. Varit i Täby Centrum.
7. Fikat hos Anne i Lövsättra.
8. Lagat mat.
9. Ätit middag med Marline.
10. Suttit vid datorn.


9 -
Första bästa kompisen    -     kusin Inga
Första bil                             -     Volkswagen Bubbla, knallröd
Första kärlek                      -     Jarl
Första husdjur                   -     Trulte, härlig blandrashund
Första semester               -      till kusinerna i Kirkenes
Första jobb                         -     Den Norske Creditbank i Oslo
Första köpte skiva            -      Någon av Beatles
Förste piercing                  -     Ingen överhuvudtaget.
Förste koncert                   -     Pussycats i Vadsö

8 -
senaste alkoholdrycken   -  rött vin på SAS planet hem från Aqaba
senaste bilfärd                   -  ICA Kragsta - Runslingan
Senaste film jag såg        -  Australia
Senaste ringda tel.samtal -  till Marline för att kolla var hon var.
Senaste bubbelbadet        -  På Vikingline i mars
Senaste spelade CD         -  Bette Midler
Senaste gången jag grät  -  Ett tag sen
Senaste måltiden               -  middag med Marline, en timme sedan

7 saker jag har på mig

byxor, tröja, BH, trosor, glasögon och ring, nagellack.

6 -

Dejtat en av mina bästa kompisar -  nej
Blivit arresterat                                   -  nej
Blivit kär vid första ögonkastet         -  nej
Fastnat med blicken i någons urringning - Birgit Friggebos på Nobelfesten.
Sagt att jag älskar någon utan att mena det   -  nej
busringt till någon                              -  absolut

5 favoritsaker

fotboll, gymmet, Kasper, terassen, böcker

4 personer jag kan berätta allt för

Syrran Maya, Sanna

3 val

blått eller rött -  just nu rött  
sommer eller vinter -  sommar
choklad eller chips  -  choklad

2 saker  att göra innan jag dör:

skriva en bok
åka till Fidjuöarna en gång till.

1 sak jag ångrar

je ne regret rien!

 


Kommentarer
anne

härligt nu känner vi dej, ja vi som läser detta alltså..tack för en underbar förmidags lunch med kaffe och efterrätt där till.... = )

2009-04-10 @ 18:35:33
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0