Har fått öppna postkontor hemma.

Nu måste jag ordna med fyra postfack under vecka 9. Grannen bad om hämtning av tidningar och brev
vecka 9. Ingen konstigt med det, vi brukar hjälpa varandra när vi är bortresta. Nu kom även nyinflyttade
bekantingar med samma önskan, två hus bor de i, och varför inte, jag är ju hemma ändå. Dock gäller det att
sortera rätt. Grannen har  ingen reklam, men det har jag. De andra vet jag inte hur det är med reklamen.

Vi får se, gäller att hålla tungan rätt i munn när det ska sorteras.
Marline åker ju med sin pappa till Harsa så nästa vecka blir som vanligt för mig, ut med Kasper, till jobbet,
hem och ut  med Kasper, Hämta post och numera även träning i V-tuna. Sova och sedan jobba.


Kommentarer
anne

va bra om grannen är utan reklam då kan du ju lägga din i hennes post hög..vilket snö oväder idag brr.... hoppas det gick bra på träningen idag, matchen slutade 2-2.. hälsa marre kram...

2009-02-22 @ 19:08:32
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0