Mitt i vecka 9

Det rullar bra på denna veckan. Postinsamlingen tar Kasper och jag på kvällsrundan. Nu ligger posten på var sin stol
i köket men högerna växer så jag får lägga in dem i plastpåsar.  Blev glad när Anne ringde om att vi skulle ses på
Hantverkarn, jag och gänget från Lövsättra + Emma, Danielle och Sofia. Kul att få äta gott en vanlig vardagkväll och omgås.

Stressade innan från jobbet för att gå ut med Kasper och sedan träna i V-tuna. Nu i säng för att gå tidigt upp och
jobba i morgon. Ringde mina två barn, bara för att höra deras röster. Magnus var hemma i Alvik och Marline är i
Harsa med sin pappa och brorsan Jim.


Kommentarer
anne

hoppas du fick en lugn kväll och kom i tid i säng så du orkar upp.... vi hörs, natti natti....

2009-02-27 @ 00:18:58
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Kim

ja det var en mysig middag, det behövs ibland :D

Men säg till Murran att hon sviker för mycket! haha ja komme knappt ihåg vad hon heter på riktigt längre, säg det till henne också!

ses!

2009-02-28 @ 01:02:54
URL: http://rundsombollen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0