Måndag och tisdag på Runslingan 9B

I går hoppade jag högt när jag kom hem från träningen. Dörren var öppen men en lapp  från
Marline var klistrat på spegeln: Mamma, vi måste fixa nytt pass till mig! Kollade hennes pass,
jajamensan, passet gick ut 05mars i år! Hade totalt glömt det, men vi kollade det ju för ett år sedan när vi var i Indien.
Själv hämtade jag mitt pass på Norska Ambassaden för några veckor sedan. då hade det legat där sedan maj
förra året. I morgon drar vi till polisen och ordnar med nytt till Marline. Det är ju bara två veckor tills vi åker
till Jordanien. 

I går kom även platt TVn. I dag ville Marline att vi skulle baxa upp den till andra våningen. Den är för tung, tyckte jag,
jag orkar inte, klagade jag. Använd tankens kraft säger min kloka dotter. hon hade just idag varit på en föreläsning
i skolan där de pratade om tankens kraft. Så med tankens kraft fick vi upp TVn och fixade in den på vårt fina
TV bord vi har köpt. Sedan fixade Marline alla sladdar, inställning, ja hela rasket.
Hon är outstanding den tjejen.

Sedan åkte jag till träningen, efteråt blev det middag och vi  tittade  på Desperate Houseviwes.



Kommentarer
emma

Ååh, jag hatar att jag inte har alla kanaler här hemma, missar ju alla serier!!! :/

2009-03-10 @ 22:26:20
URL: http://litenemma.blogg.se/
anne

Jamen det är ju bara så att Marre och Kim kan öppna en heminrednings firma som snickrar tapiserar och planerar och allt där till, dom har 5 tummar var på vardera hand..... ha en bra dag karm...

2009-03-11 @ 13:40:01
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0