Old friends, old times

Facebook är suverent. Sedan jag trasslade in mig där har gamla skolkamrater, släkt jag bara träffar vartannat år
och gamla arbetskolleger dykt upp i mitt liv igen.  Sedan är det ju inte helt fel att även där ha kontakt med mina
nya vänner  och via bloggen förstås.
Vissa av oldisarna som har  kontaktat mig har förstås varit extrakul. Stort "WOW" blev när jag fick en hälsning
från min favoritkapten på Britannia, Dag Morten från Langesund. Vilken kille! Alltid trevlig och med glimten i ögat,
men så är han ju norsk och det säger mycket!
Ska bli intressant och spännande om några flera WOW dyker upp.
Annars kan man ju få lite speciella som vänner på Facebook. Jag såg filmen "Den vita massajen" och blev helt
förtjust i skådespelaren Jacky Ido.  Jag har honom nu som vän och det är ju helhäftigt om nu jag i min ålder
får säga det.


Kommentarer
emma

Jo jag såg det, fast asså .. jag kommer ju inte bli utvald bland flera andra tjejer som inte har bristningar :P hahaha

2009-03-17 @ 11:11:06
URL: http://litenemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0