Vad tokigt det kan bli en onsdagkväll

Åkte och tränade i V-tuna på kvällen, ca en timme och det var jätteskönt.  Marline och Kasper var kvar hemma.
Sätter mig  i bilen och åker hem för att bara gå in i huset och ta med Kasper på  kvällsrundan.
Tar i dörren och den är låst. Låser upp men upptäcker att det är överlåset  som är låst.
Börjar undra, var har Marline tagit  vägen så sent på  kvällen. Vi brukar låsa överlåset när vi går ut  och ingen är hemma.

Går in i huset, hittar ingen lapp där hon har skrivit var hon har gått. Ok hon är hos  Sofia eller Mathilda.
Jag tar Kasper och börjar gå medan jag ringer Sofia, nej inte där. Ringer Mathilda, inte där heller. Paniken börjar
komma men även förnuftet. Hängde inte hennes jacka kvar i hallen och stod i skorna på golvet. Herregud hon är
ju hemma! Ringer hem medan jag och Kasper fortsätter att gå. Inget svar!!! Panik igen. Fortsätter gå och
fortsätter att ringa,hem, då svarar hon plötsligt.. Ett osammanhängande samtal pågår tills jag säger nu går jag hem
och hon säger god natt!

Så vem låste dörren med överlåset? Jag så klart men det hade jag totalt glömt! Inga kommentarer önskas.


Kommentarer
emma

Ålder börjar ta ut sin rätt Bodil :P hihi

2009-03-05 @ 13:23:20
URL: http://litenemma.blogg.se/
anne

Ja, nu börjar jag se ljuset igen faktiskt, och det är riktigt skönt. Bara se till att skadan läker också så jag kan komma igång med fotbollen igen :)

2009-03-05 @ 16:06:11
URL: http://mormoranne.blogg.se/
anne

Det blev lite fel komentator...det är emma som skrev fast det står mitt blogg namn

2009-03-05 @ 18:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0