Halloween skrämsel

Hade knappt kommit hem från jobbet, 13 timmar och bara 3 timmars sömn innan,
då det bankade på dörren. Utklädda Halloweenungar förstås! Bad snällt om ursäkt för
att det inte fanns något godis hemma.
Hade precis satt mig för att äta, hade dragit för persiennerna och slagit på TVn,
då, BANk BANK på dörren! Jag satt kvar med maten, det blev tyst men så satte
stora banktornadon i gång! Kasper, döv numera, låg lugnt kvar på golvet.
Nej nu jävlar, jag öppnade dörren hårt och skrek: Nu får ni ge er, jag har jobbat
hela dagen och det sista jag tänkte på var att skaffa godis till er!!
Två vättskrämda utklädde ungar gispade efter luft och sade aahhh och försvann!
Nu är det lugnt.


Kommentarer
sara

Vilken trevlig blogg du har! Om du har lust kanske vi kan följa varandra med bloglovin? ;D

2009-10-31 @ 21:00:17
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Bodil

Tack så mycket. Vill gärna att vi följer våra bloggar.

Tror inte jag har så många som läser min blogg förutom

vänner och min son och dotter. Måste kolla in vad bloglovin är, så något om det på din blogg.

2009-11-01 @ 12:32:28
URL: http://bodilb.blogg.se/
emma

Men Bodil då! Skrämmer du ihjäl dom små söta ungarna i kyrkbyns kvarter? :P



Och det där med bloglovin Bodil, låt inte dom små bloggfjortisarna lura in dig på nått nu. Dom strävar bara efter många läsare, antagligen har dom inte ens läst din text, trist nog. Det borde dom göra!!! :D

2009-11-07 @ 16:07:01
URL: http://litenemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0