Påsken

Marline och jag åkte bil till släkten på Nötteröy över påsken.
Hade en trevlig resa och en god påskmiddag på påskafton.
På dagen drog Marline och jag till Tönsberg och shoppade
och käkade lunch på mysig restaurant på bryggan. Marline
fick även träffa sin "lillebror" Matteus och det blev faktisk
fotboll för henne med Matteus och Markus. Hon kanske blev
lite biten. Hemma igen på påskdagens kväll och lugn annandag
påsk med snöväder. Tack Magnus som tog hand om Kasper
under dessa dagar. Tisdagen blev det en sväng till Düsseldorf
över dagen på jobbmöte.
Och nu på jobb igen men snart helg.


Kommentarer
anne

Ja det blir mycket resande för dej.... jag har valt fel yrke helt klart.... lite sent att växla om fast i och för sig...står ganska stadigt på backen.... jag kan flyga jag är inte rädd.... ha en bra dag

2010-04-15 @ 09:11:03
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0