En kortis till Palma och dagarna efter.

Dagen efter Kaspers död åkte jag och en kollega till Palma för att träffa Air Europa. Det var faktisk skönt att direkt efteråt få tänka på annat och resan blev så intensiv med möten och en trevlig middag i gamla stan. Jag var tydligen utmattat för när vi skulle flyga Palma-Barcelona så sov jag från det vi taxade ut på Palma till vi landade i Barcelona. Det var trist att komma hem på eftermiddagen och skönt att se Marline när hon kom hem från skolan. Jag har tränat varje dag sen jag kom hem och igår var jag på gymmet med fam. Cerwall och vi käkade lunch tillsammans efteråt. I dag får vi en inneboende under en vecka. Det är Estefania som bor hos fam. Bayerlein.

Det är tomt överallt i huset. Tänk han tog ändå plats fast han oftast låg och vilade. Fast han var mycket med i köket och kollade vad som vankades där. I bråkdelen av en sekund tycker jag att han är kvar och att jag måste gå ut med honom men snabbt kommer jag i håg att han är borta. Vår älskade vän är borta men ändå kvar.


Kommentarer
Dubbelörnen

Jag kommer så väl ihåg den där tomhetskänslan då vi var tvungna att låta vår papillon somna in. Papi under Helenelundstiden ;).



Det är en familjemedlem som är borta o det känns...

2010-11-22 @ 07:18:50
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0