Från Frankrike till Spanien



För en vecka sen kom dottern hem efter en månad med sin klass i Aix-en-Provence.
Vi fick ha henne hemma i knappt två dygn innan hon åkte på ett tre månaders uppehåll
i Lugo i norra Spanien. När hon kommer hem i mitten av maj tar hon studenten två
veckor senare. I söndags hade vi middag här hemma med dotterns pappa och hans
fru samt brorsorna. Vilken trevlig kväll det blev tyckte hon. Det tror jag vi alla tyckte.

Dagen efter var vikt åt hennes tjejkompisar och det var en sånn härlig känsla att
komma hem i måndags eftermiddag och köket var fullt av tjejer. Skrattet, snacket,
vad jag har saknat det nu när hon har varit borta. Sen tisdags eftermiddag,
jag öppnar dörren och det är så tyst. Ingen dotter, inga kompisar och absolut ingen
Kasper som jag fortfarande saknar. Nu är hon iväg och jag skall faktisk träffa henne
i Madrid om tre veckor.

Kollade på hennes sida i facebook häromdagen. Där hade en av hennes tjejkompisar
skrivit att hon tyckte dottern var en sån fantastisk vän att ha. Så kul att läsa. 




Kommentarer
Dubbelörnen

Förstår känslan... Men så roligt hon verkar ha. Massa språk som man också kommer att ha nytta av ;)

2011-02-19 @ 23:13:32
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0