Till minne av kollegor

Inom loppet av två veckor har tidigare kollegor gått bort på grund av cancer.
Det är så ofattbart och trist. Speciellt min kollega som för några år sedan
jobbade hos oss och var en så glad och positiv person. Mamma till två tonårs-
tjejer. Som sagt ofattbart.

Så står man där, ledsen och tänker än en gång att ta vara på nuet, varandra,
och låta bagateller och ytlighet vara. Att ta vara på det viktigaste, att leva nu.

Mina tankar går till döttrarna till dessa två kollegor, att de skall finna tillbaka
till ett bra liv, men det kan inte vara lätt och det tar tid.


Kommentarer
Dubbelörnen

Jag har också mist två av mina äldsta vänner i denna vidriga sjukdom. Den ena lämnade två barn 6 o 8 år. Så fruktansvärt...



Kramar om dig

2011-05-31 @ 08:56:55
URL: http://karljohansgarden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0