Hämta hem dottern

Hemma igen efter en snabbtur till Oslo för att hämta hem dottern till jul.
Nu får vi rå on henne i nästan fyra veckor innan Spanien väntar med stukdier.
Blev mycket tacksam att exet  åkte med och körde med sin bil. Superbra
med tanke på att jag är utan bil.
Det blev en trevlig kväll på restaurang Venner med syrran. Som vanligt blev
det lite snack om allt och alla innan jag kunde lägga mig och sova. Var rätt trött
på resan hem och glad för att slippa köra.
Nu är dottern redan iväg till bästa kompisen och jag vilar framöfr tvn. Förberedelser
för julen med mat är igång. I morgon blir det full fart och så fortsätter det till och med
annandagen. Jag skall dock försöka få sova ut på morgnarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0