Lördag natt och köttbullar.

Känner en liten stress inför morgondagen som ändå kommer att bli härlig.
Sen blir jag lite rädd för att förvänta mig att inget skall hända, är vidskepelig
just nu. Dottern är redan ute ur huset hos nära väninna och jag har börjat
steka köttbullar rullade i gorgonzola så jag inte behöver göra det i morgon.
Då skall skinkan i ugnen men först blir det fjärde advent frukost hos familjen
Ring. Jag med min lilla familj, son och dotter skall ha julafton i morgen någon
gång på eftermiddagen när sonen har slutat sitt jobb. Jag måste handla för
jag har fått låna  bil i tre dagar. Igen familjen Ring, mina fina snälla vänner.
Sedan skall dottern till sin pappa och andra bror och jag och sonen skall
till Lindholmen på kvällen. Låter som en trevlig dag att se fram emot, men
nu först köttbullarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0