Vintern rullar på

Kallt i några veckor nu, fast inte alls som förra vintrarna. Inte mycket snö heller.
Men det är vinter och ljuspunkterna mellan jobben är lunch med sonen, fika med
väninnor och pubbesök som förra lördagen.
Längtar till våren, saknar min dotter och väntar bara på ljusa dagar.
Vill börja träna igen men benet ställer till det fortfarande. Måste ta mig till läkaren
igen och se vad som kan göres.
Det är som jag bara väntar på att tiden skall gå fast det är ju inte helt bra. Då
blir jag bara äldre. Märkligt hur man egentligen vill ha det. När man lever här
i kalla nord som väntar man ju hela tiden på våren och sommaren och då går
ju faktisk tiden och livet så fort. Våren och sommaren  går alltid så fort, man vill
hinna så mycket och så hinner man inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0