Pretty much ok.

Första vecka i november är snart slut. Vad händer på mina veckor numera?
Jobbet först så klart. Snart ett nytt jobb, egentligen mitt gamla jobb och jag
ser fram emot att börja. Kvällarna blir lugna men jag har ju grannen och hennes
två schäfrar som jag hjälper till att promenera med några kvällar i veckan.
Hon är överlycklig för hon behöver verkligen hjälp med två stora hundar som
behöver motion. Vi går ljusspåret på IP. Det är faktisk riktigt mysigt och gå där
med mörkret trängande på vid spåret. Rädd är man inte, dessa två hundar kan
skrämma vem som helst.
 
Sonen kom över i söndags och var med på en längre promenad. Vad duktig han
var att handskas med den ena hunden som verkligen inte är uppfostrad. Vi blev
jätteimponerad både grannen och jag. Sonen och jag käkade middag sen och
då blev jag riktig nostagisk. Jag gjorde lasagne och det har jag inte gjort sen jag,
dottern och sonen brukade ha söndagsmiddag tillsammans. Vad jag saknar det.
 
Mina två fantasktisk mina barn, vuxna och utflugna. Jag är så stolt över dem och
älskar dem så mycket.  
 
Promenaderna är väl det enda sociala jag har på vardagkvällarna, känner att jag får ta
kontakt med mina vänner som faktisk bor på gångavständ från mig. Nu är det helg
och då händer det saker, fast idag blev det riktig sovmorgon. Så får jag se vad
det blir för socialt umgänge i helgen. De sista två helgerna har varit bra med
besök hos väninna i Uppsala och utgång och förra helgen på pubafton i Lindholmen.
 
Vecka nummer två i november börjar med en resa till Oslo i jobbet men skall förstås
hälsa på dotter och syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0