Fredag igen.

Inga lucior än har jag sett men trevlig luciafika blev det på jobbet i morse.
Dagen har varit lugn för en gång skull. Har jobbat i lugn takt, Skall hem om en stund och
har inga planer,  det kanske blir en lugn kväll hemma eller så träffar jag någon av mina
vänner. I morgon  vet jag inte, kan tänka mig en lång promenad för det behöver jag.
Massor med frisk luft i lungorna. Kanske kommer min Uppsala kompis på besök. Det är
mycket svårt att få henne hitåt, hon vill hellre att jag åker till henne. Det har gjort att jag drar
mig för att åka till Uppsala fast jag tycker det är trevligt när jag väl är där men jag tycker även
att hon kan hälsa på hos mig ibland. Jag har många vänner runt omkring mig i närmiljöet så
jag behöver inte vara ensam om jag inte vill. Så vi får se vad helgen bjuder på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0