Slut på veckan

Sitter i lugn och ro söndag kväll. Veckan var tokig med mycket jobb, missförståelser i mänger med irländska bolaget och jag känner att jag snart ger upp. I fredags när jag kom hem kollade jag på min email och blev orolig. Jag hade mardrömmar om jobbet och kände att jag var tvunget att åka dit i  lördags men först blev det trevlig frukost  med grannen.
På jobbet var det stökigt och jag fick rycka in och hjälpa tjejerna i skiftet.På väg från jobbet så handlade jag massor med god mat och sen kom vännen Anne och grannen och det blev mycket trevligt med godt vin till.  Skall upp tidigt i morgon för att börja redan halv sju. Får se vad veckan kommer med men nu närmar julen sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0