Tarot kväll

Vilken kväll, nio ladies där många träffades för första gången, samt Tarot kvinnan som visar
sig vara som vi andra och ändå inte. Hon har levt ett tuffare liv och det har nog gjort henne
lite klokare. Det blev vin och sallad mellan turerna in till spåkvinnan. Varje gång någon kom
ut ur köket där det var riggat med kort och kaffe, så ville alla veta och svaret från de som
hade blivit spådd var att wow vad mycket stämmer.  Alla verkade vara mycket nöjda. Jag
blev spådd för tredje gången av henne och därför tar jag nog det mesta med en nypa salt.
Du funderar mycket, du vill ha en förändring i ditt liv, du funderar på att flytta, du vill
göra mer än bara jobba. Tja det stämmer att jag funderar/tänker mycket, så småningom vill
jag flytta och ja, jag skulle vilja ha mera fritid, men jag vill inte jobba mindre och kanske jobba
lite längre än till 65.  Med nära till pensionen och med två vuxna barn som har flyttat så
funderar jag förstås om fortsättningen på mitt liv.
Kvällen fortlöpte med mera vin och några av damerna blev lite väl överförfriskade när
de lämnade ut på natten.  Alla mår inte så bra idag. själv tog jag en härlig entimmes
promenad, fast det var tungt med mycket snö.


Kommentarer
anne

Jaa vilken kväll... härligt med så olika kvinnor men så passande till varann... mer sådanna kvällar... =)

2013-02-10 @ 13:19:58
URL: http://mormoranne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0