Redan 2013, 13 år sen milleniumskiftet.

Vår resa till Las Palmas blev bra trots att vädret inte var helt på topp och
att vi båda var sjuka från och till.  Att vandra på Las Canteras promenaden längs stranden,
att få sitta ner för att ta en café con leche, att sitta ute och äta sen middag, det räcker
så bra. Att även få njuta av spa på hotellet var heller inte helt fel. Sedan blev nårsfirandet
med flera crew en riktig höjdare. Det var länge sen jag firade nyår med så många personer
och att det blev en så lyckad tillställning. Något att minnas.
 
Det har alltså gått 13 år sen milleniumskiftet. Bara att konstatera att åren går, snabbare än
förr vet jag inte, men de går. Det har hänt mycket under dessa år. Förutom jobbet som styr
det mesta, har båda mina barn blivit vuxna och flyttat ut ur radhuset vi har bott i sedan 1997.
Funderingar har varit att själv flytta ut men det dröjer säkert några år. Resor har det blivit en
del, borde kanske varit fler men det kanske det blir framöver. Många fler vänner i närområdet
har det blivit tack vare dotterns fotbollspelande. Ja, lagledare för flickor 92 i IK Frej tog
mycket av min fritid under stora delar av dessa tretton men det har bara varit roligt
och givande. Livet rullar vidare och det känns bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0