Veckan som gick.

Full fart på jobbet och mycket som skall göras men det är bara kul. Jag älskar verkligen
mitt jobb just nu. Jobbigt med tidiga morgnar när det är så mörkt och kallt men men,
bara att se framöver mot våren.
I onsdags blev det middag med mina två barn. En så fin och rolig kväll. Mina två vuxna barn,
så mogna, positiva, duktiga, jag kan säga så mycket om de två och jag är så stolt över dem.
Jag tror jag har bidragit en del till hur de har blivit som människor men mycket har de själva
fått med sig hur man uppför sig och hur man bryr sig. De är så unga och de har mycket
erfarenhet som väntar men redan nu tycker jag de är så mogna.
Dagen efter blev det att köra dottern till Arlanda för att tillsammans med bästa kompisen och
sedan dotterns pappa och andra bror vara avskedskommitté när hon drog till Marbella.
Tre års studier väntar i en vad jag förstår mycket trevlig spansk stad. Jag ser fram emot att
få åka och hälsa på henne i vår. Redan har hon hunnit trivas och hitta nya vänner.
I går blev det middag på kvarterskrogen Lilla Hantverkarn med vännerna Anne och Mulle.
Fin avslutning  på arbetsveckan. Det blev fika hemma hos mig efteråt.
Min inneboiende schweisiska  student kom även han och jag förbarmade mig över honom
och körde honom till ICA i kylan så han fick handlat inför helgen.
I dag blev det en tur till Täby Centrum för lite shopping, länge sen man var där och kollade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0