Alla måsten

Det pratas runt omkring mig om allt man måste göra och stressen det ger.
Det kanske är så när man är mitt i livet med familj och jobb och allt som skall
göras. Försöker komma i håg om jag har haft det så och visst har jag det  fast
jag har försökt och hålla nere antalet måsten man skall göra varje dag och varje
vecka.
Nu har jag bara trevliga måsten. Det är i huvudsak jobbet ochdet  är trevligt och trivsamt.
Visst, jag måste städa och tvätta och diska, men det krävs inte så mycket när man
lever ensam. Mitt värsta måsten är att ordna i ordning trädgården på våren och hålla det
någorlunda snyggt under sommaren, samt att klippa mina två små gräsmattor.
Sen har man de akuta måsten som dyker upp i bland och just nu byte av min
varmvattenberedare och hitta en ny bil, helst innan semesttern börjar om knappt
två veckor . Akuta måsten är det värsta helt klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0