Oj måste jag hålla ett tal?

I går var det damkväll hemma med grill och  mycket vin. Vi skall i bröllop om
en vecka då en väninna gifter sig för andra gången och det skall bli hur
stiligt som helst. Efter kyrkvigseln blir det buss till Vikingline och fest på
Cinderella i 24 timmar. Vi ser verkligen fram emot detta. Anne, närmsta
väninnan till bruden skall förstås hålla tal så det blev lite prat runt det och
plötsligt blev det bestämt att även jag skall hålla tal bara därför att jag
sa att jag gillar att hålla tal. Bruden har jag känt i tio år och brudgummen
i knappt tre. Jag umgås inte så mycket med dem så nu börjar jag tycka att
nej det blir inte aktuellt med något tal  från min sida. Jag skulle nog kunna
hitta på något men i dag, dagen efter vin och snack så vet jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0