Ännu ingen riktig vår.

Öppnade terrassdörren nu på morgonen och gick ut för att kolla temperaturen.
Solen sken och värmde pyttelite så ingen idé att ännu dra fram en stol och ta
morgonkaffet därute.  Veckans höjdpunkt blev Jerrey Williams farewell show
på Cirkus. Helt fantastisk bra. Min dag på jobbet var fasansfull med flygplan
som inte ville flyga och allt som skall fixas i samband med det. Mellan fyra
olika möten hann jag springa och hjälpa personalen med att lösa problemen.
En kapten som var involverad och skulle flyga sa till mig: Vet du om om att
du just nu spelar sjakk och det  på tre olika brädor. Ja så kan man se det och
jag gör det förbannat bra, svarade jag.  HUr som helst var det skönt att efter
en god middag på CIrkusrestaurangen sätta sig ner i stolen och njuta av
showen. Fast sitta ner, när Jerry drar sina rocklåtar då har  jag  jäkligt svårt
att sitta still. Efter showen körde min väninna mig till jobbet där jag  kollade
igenom vad som hände och skulle hända och sen blev deet taxi hem.
 
I går, fredag blev det semesterdag och då tog jag en långpromendad med
Rosi en irländsk setter som till hör vänner som bo r i nätheten. Sedan  blev
det lunch och fika i Täby Centrum med goda vännen Anne.
På kvällen fotboll hemma hos Anne och Mulle och det blev ingen
rolig match tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0