Telefon till Marbella

Min dotter måste tycka jag är bästa morsan ever. Fast hon bor i Marbella och vi inte
ses så ofta så jagar jag inte henne med telefonsamtal. I kväll blev det dock ett
relativt långt samtal och det är så mysigt att få prata. Vi har lite chattar även på
Facebook så vi hörs några gånger i veckan. Tänker på mina stackars föräldrar
som man skrev brev till och det blev ju inte ofta. Även telefonsamtalen var sällsynta.
Hon är vuxen nu, mycket klok och mogen så jag litar på henne och stöttar dä rjag kan
och när det behövs. Ungarna flyger fritt, det gjorde även jag och ville inte bli
kontrollerade av mina föräldrar. Det är sånt man inte får glömma närens egna 
barn ger sig i väg på sina egna ben och starta sina egna liv. Den friheten gör
att de kommer tillbaka och vill umgås.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0