Äntligen helg

Tvingade mig själv att faktisk lämna jobbet kl 1400 då det var halvdag. Tog en sväng förbi
Täby Centrum och stannade där ett tag. Det blev lite shoppande och en fika på Coffe Corner.
När grannen kom hem tog vi ut hundarna och sedan bjöd jag henne på lite mat och vin.
Vi hade mycket att prata om med jobb och annat. Trötta som vi var efter veckans slit så gick
hon tidigt till sig och jag tänkte somna i soffan men då ringde goa vännen med dotter och frågade
om det fanns te. De kom förbi och det blev en trevlig stund i soffan. Älskar når vänner bara dyker
förbi så där. Nu på morgonen har jag tagitr ena schärfern ut på promenad i skogen. Det var jätte-
mysigt.  Ikväll blir det Halloweenfest och i morgon blir det fotboll med sonen. Skall bli sp trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0