Privatlivet pausad

Nu i den mörka perioden vi precis har gått in i så är det skönt med lite kickar att t ex åka till vänner för att kolla på fotbollen ikväll. Men orkar inte, det blir en hemmakväll i stället och omgänget med vänner blir via Facebook. Det är så mycket jag har lagt åt sidan, bla annat att kolla på ny bil och även byta till vinterdäck  på min gamla. Jag fick en fin julklapp av min son förra julen med spabesök. Nu i de mörka höstdagarna skall jag och två av mina vänner åka dit och njuta men det är jag som skall boka och jag har inte haft tid ännu. Det måste bli av nu i december. Fast nu till helgen blir det Ladies Night med två jobbarkompisar. Vi är inbjudna av en hotellkjedja så det kan bli en bra kväll. Det tråkiga är att båda dessa tjejer skall sluta på jobbet efter omorganisationen. I morgon blir det i allafall lunch med sonen, även det en
bra stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0