London igen

Hemma igen från London och det blev en helt annan vistelse än för 16-17 år sen.
Vi har haft det så bra, min dotters och mina vänner och vi har hunnit med mycket på de
tre hela dagar vi var där. Dottern hade planerat utflykt till marknaden i Camden och vi tog
en båttur på Themsen till Greenwich och tillbaka till teh Tower medan hon jobbade.
Äntligen fick jag vandra över Tower bridge som jag har tänkt på många gänger.
Min dotters hotell ruvar stort vid just Tower bridge. Hon har finaste utsikten över Katharinas
Dock där fina båtar ligger vid kaj. Massor av restauranger ligger runt om. Hon tog oss med
runt i London som hon hade bott där hur länge som helstoch inte bara tre månader.
Vi hann med musicalen Billy Elliott och den var helt fantastisk. Vi har hunnit dricka
afternoon tea i Kensington och shoppat och det blev för min del mest inköp till dottern.
Det förtjänar hon. Nu blir det mera London för min son och jag drar dit och firar jul med henne
Ser  fram emot det. Det var verkligen skönt att få se London utan att behöva att jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0