Umgås med barnen

Sonen och jag har varit på IKEA och handlat lite av varje. Det blev en fin kväll
med lite folk så man kunde kolla runt ordentligt. Det blev även en måltid på Max.
Om en vecka far jag till London för att träffa dottern och det skall bli så trevligt.
Jag har inte sätt henne sedan juli så nu längtar jag. Jag är så glad jag har min
son på nära håll så vi kan ses oftare Jag har sagt det förr, mina barn är vuxna,
självständiga individer: Jag låter dem leva sina liv men vill förstås att de skall
vilja umgås med mig då och då och det vill de.
Vänner är också bra att ha. Skönt att bara sticka en måndagkväll till vännerna i
Lindholmen och fika. Sedan har det även varit middag med vin förra fredagen
hos kompis som bor på gångavstånd och även kräftskiva förra lördagen. Det gick
bra att sitta ute ändå och det blev en mycket trevlig skiva.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0