Uppsala igen

Efter en lång och jobbig vecka var det skönt i fredags  tt få åka hem
och slå sig ner i soffan. Då fick jag ett sms från kompisen i Uppsala. Orkar du komma,
det spelas blues på Hijazz? Normalt skulle jag tycka nej orkar inte, men detta blev lite
piggpiller och kändas bra att få tänka på annat, sitta ute bland folk, äta gott och dricka
vin. Det blev ett fin kväll i Uppsala och bra musik. Det avslutades det med lite shopping
på Chilli dagen efter och sedan hem.
Idag har utemöblerna åkt in i förrådet, jag har gått en jättelåmg tur med grannens schäfer
uppe i Byle och jag har gjort indisk kycklinggryta. Märkligt vad jag har haft mycekt energi idag.
Jag stod upp redan klockan åtta i morse och det händer inte så ofta.
I morgonär det ny arbetsvecka och frågan är hur den kommer att se ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0