Back in business

Så har jag varit hemma precis en vecka och det är heller inte fel. Jag är jättenöjd med semestern och funderar redan på att åka dit även nästa sommar. Förut var det rutin att barnen och jag åkte upp varannat år men nu känner jag att jag vill dit varje år. Vi får se hur det blir med det. Tokig som jag är tyckte jag det var kul att komma tillbaka och börja jobba. Höll på att skriva att veckan har varit lugn och fin oc h det har den bortsätt från dag nummer två då jag inte kom hem förrän efter nio på kvällen. Men i denna bransch händer det saker när man minst anar det. Jag hann även med en fotbollsmatch på IP i onsdags, herrarna förlorade stort i svenska cupen tyvärr. I torsdags var det grillkväll med några ytterst få från jobbet. Vi var bjudna till WG Center som har denna kvällen varje år. Faktisk mycket trevligt att bara sitta med några få och prata, ingen pratar i mun på varandra utan det blev som sagt mycket trevligt. I går blev det soffan efter jobbet och jag slapp åka in till jobbet senare på kvällen när de fick problem. Det blev jag jätteglad över och funderade lite. Jag brukar annars hoppa i skorna och åka dit och lösa problem men kände definitivt inte för det denna gång. Har jag börjat tröttna, eller är det åldern som visar det är dags att ta det lugnt. Det var nog bara en svacka tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0