Midsommar helgen är över

och det var en riktig kall tillställning. Vi var några hemma hos mig, några föll i från men det bästa var att dottern stannade hemma med mig och mina gäster. Vi satt faktisk ute medan vi åt och det gick rätt så bra. Sedan blev det soffan med lite fotboll på Tvn. Igår var det lugna dagen, kommer knappt i håg vad jag gjorde men blev faktisk bjuden på middag av vänner jag inte hade sätt på ett tag. Även där börjar barnen flytta ut och det känns förstås konstigt. Jag har ju varit i genom den processen så jag vet att man får ett liv även efter barnen. Idag blev det först träning på gymmet med grannen. Vi har fått ett nytt program från vår PT så det var slitigt. Sedan fotbollsmatch i Solna med sonen och goda vänner. Det var en spännande match i div. 1 där kyrkbylaget IK Frej vann. I kväll blev det film med dottern. Jättemysigt. Så nu känns det faktisk bra att åka till jobbet i morgon. Sedan väntar jag på mycket varmare väder så jag kan ta en veckas semester här hemma i juli. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0