Prat med dottern

Fick en pratstund med dottern idag. Det är så kul, vi chattar på Facebook några gånger i veckan om lite av varje och så som idag så ber hon mig ringa för hon vill diskutera något med mig eller som hon säger ibland, få lite vuxenråd.
Hon är inte som många andra unga i hennes ålder som helst berättar och ger råd till sina föräldra och har synpunkter om både det en och det andrai deras liv. Hon tar sig fram i världen på dels egna erfarenheter men även diskussioner och råd från vuxna. Jag har sagt så många gånger att hon är så klok till att vara så ung och det märker jag när vi pratar om olika saker. Hon funderar och tänker mycket. Det är alltid så spännande att träffa mina barn, dels var och en för sig men även båda två som det faktisk händer ibland. Vi har alltid mycket att prata om, det gäller allt från livet, till resor,  jobb etc. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0