Från varmt till kallt

Efter att ha njutit av värme under vårstädning och frukost på terassen vände allt om på någon dag. Solen skiner men det är iskallt. Valborg blev som vanligt med jobb till sent och sedan hamnade jag i värsta kön hem då det hade varit en olycka på E18. Det tog en och en halv timme så resten av kvällen blev soffan. Första maj blev det en sväng till Arninge för att hämta färdig servad cykel så du kan det bli några runder. Grannen hängde med och vi tog en fika där.  Sedan tog jag med mig min motvilliga granne  till gymmet för ett härlig och tufft träningspass. Vad man mår bra efteråt, sä skönt. I fredags tog jag en semesterdag och då blev det shopping eller försök till shopping.  På IKEA var det kaos men jag fick med mig lite grejer fast inte det jag skulle ha.  Sedan blev det en sväng även till Arninge och sen sminkparty på kvällen hos kompisar i Lövsättra. Det blev en härlig tillställnign där vi var 8-9 tjejer och sedan anslöt även tre killar (gubbar) för att festa. Idag blir det uppvaktning av 25 åring, dotter till min bästa kompis och det skall bli trevligt. I morgon blir det match på Tibblevallen för Täby FKs tjejer. Hoppas på vinst.  Det är en lång helg och  mycket har hänt och händer så det kanske blir skönt att komma tillbaka till jobbet på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0