Min stackars bil - och cykel

Någon har haft hål i bensintanken på några bilar på parkeringen i natt. Så varför min stackars bil som redan är full av skavanker. Andra har ju klarat sig. Upptäckte detta först på bensinmacken eftersom jag skulle fylla på mer bensin då tanken  snabbt hade sinat. Jag trodde någon hade slangat ur bensin. Jag tok cykeln till stationen för att ta mig till jobbet med tåget och när jag kom tillbaka var det punka på cykeln! Jag fick trilla den hem! Tröttsamt fast det får mig till att sätta igång med inköp av ny bil som jag har dragit ut på en bra tid . Men först resa till Marbella med son för att träffa dottern. Så alla bekymmer lämnas hemma och tas upp igen nästa vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0