Har varit trött

Hela veckan har varit för mycket, speciellt på jobbet förstås. Jag har varit lättretat och irriterat för att jobb inte blir tillräckligt bra gjort och jobb har inte  blivit gjort överhuvudtaget. Jag sitter i en grupp med flera personer och jag känner att folk inte känner för att jobba. Att lätt lämna över det till andra, ta ledigt när det är som mest att göra. Oftast är det jag som går hem sist och bekymrar över att arbete inte blir bra. Men veckan tog slut och jag avbokade ett sminkparty hemma hos mig då jag kände att det skulle ta för mycket tid. Många som skulle komma avbokade så det hade ändå inte blivit bra. Det blev en kväll med  nära tjejkompisar istället och det blev helt underbart. Vi satt runt barbordet och drack vin och åt lite plockmat. Samtalen korsade alla möjliga väger, det blev helt magiskt.
Idag blev det lite tvätt och plock innan goda vännen Anne kom förbi och vi drog på julmarknad här i Kyrkbyn.
Lite shoppande i TC och sen hem och njuta ensam av kvällen.
Om en vecka kommer dottern och sonen, en väninna till henne och jag ska hämta henne på Arlanda. Det blir liv i huset igen samtidigt som sorgen kommer att vara med oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0