Jobb igen

Andra dagen på veckan och det känns ok. Helgen innehöll massor med jobb på hemmaplan. I lördags var det städdag i radhusområdet. Det gock bra, inte så värst mycket att göra och det blev trevlig prat med grannarna. På vintern när det är kallt och mörkt ser man knappt grannarna men så när våren och ljuset kommer då dyker de ut från sina varma stugor. Det var beställt en stor container och där kunde man slänga även privata saker. Först sågade jag ner några grenar från mina två träd, sedan sopade jag framför huset och satte ut trädgårdsmöblerna. Det stora jobbet var att slänga en gammal säng och sedan en massa annat skrot. Jag blev av med en hel del och i går kändes det i hela kroppen efter alt bärande. Ett riktigt träningspass blev det på två dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0