Det skiner sol därute

Vi är inte många på kontoret idag, det är möte någonstans. Så är det alltid på sommaren men idag började skolan så folk trillar nog in de närmsta dagarna. Sen blir det lite mer fart utöver hösten med förberedelser inför vintern. I charterbranschen brukar det bli så. Jag ska ändå gå hem snart eller snarare ta min Audi och rulla hemåt. Sätta mig på altanen som jag gjorde i går och kanske läsa lite. Grannen och jag ska träna i kväll så det blir skönt. Jag är lite förkyld men det ska inte ha någon betydelse, fast jag vill vara frisk inför resan till Portugal. Det här inlägget blev lite si som så men så får det bli ibland. Jag har mycket att skriva om egentligen men det får bli på kvällen när jag har tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0