Solen kom och varmen

Sista veckan av hemmasemestern och nu är solen här. Jag har kunnat sitta ute sen i fredags med mitt morgonkaffe. Det har varit olika saker under helgen men mest och bäst var lördagen i stan och Prideparaden. Jag har aldrig själv kollat på detta och det var ett ett riktigt spektakel och show. Riktigt kul var det. Mina kompisar och jag gick säkert en mil totalt i stan, det var varmt och mycket folk. Innan jag fick tag på en dricka höll jag på att törsta ihjäl. Vi kom hem vid sjutiden och då var jag helt slut. I går var det fotboll, div 1 för damer och sedan trevligt hos goda vänner där sonen hade konfirmation. Idag målas det hos grannen och mig så äntligen ska hela mitt hus ha en grå färg. Inga stora planer för denna vecka och det är skönt. Ska klippa häcken, dottern och jag ska in till stan och träffa sonen för en försenad morsdagsmiddag och på fredag har vi vänner hemma för grillning. Känns som en lagom skön vecka nu när det ska vara varmt som jag ser av väderrapporterna. Det är inte dumt att ha semester hemma på sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0