Nu är jag igång igen

 Nästa vecka börjar jag jobba igen och det ska bli jätteskönt. Jag fick till slut träning på ett nytt ställe där jag tränar två gånger i veckan från 1000 till 1500. Detta tillsammans med träningen jag hade på Täby Nordost har gjort mig stadigare och starkare i kroppen. Tyvärr har jag näsan kvar och det blir ingen operation förrän nästa år. Det är ok med sminkade ögon och glasögon på. Det värsta som återstår är nervsmärtorna i mina händer och fingrar. 
Jag träffade den läkare som opererade min kota i ryggen och det kändes jättebra. Han hade kollat bilderna från datortomografin som jag gjorde några dagar innan mötet och han sa att allt så bra ut. Mina nervsmärtor måste jag stå ut med ett bra tag tyvärr.
På lördag kommer dottern hem på snabbvisit så helgen blir full av luciabak och middagar och fikastunder. Jag längtar redan. Det blir en konstig jul utan dottern hemma och sonen mest på jobb men jag har mina vänner så jag blir inte ensam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0