Redan februari

Det är mörkt när jag lämnar Kyrkbyn med tåget på morgonen och ljust när jag kommer till Stockholm 20 min. senare. Fantastisk fort blir det ljusare nu även på eftermiddagen. Snön smälter lite åt gången och även det känns bra, jag gillar ju inte snö längre. Fast i påsk ska jag  till syrran och svogerns fina stuga uppe i norska fjällen. Då vill jag faktisk åka skidor, något jag inte har gjort på 15-20 år.
Annars rullar det på med mest jobb förstås men även umgänge med vänner. Jazzkväll på kvarterskrogen på fredag ser jag fram emot. Grannen och jag tränar på gymmet och hemma är det tvätt och tömma diskmaskinen en gång i veckan. Det märks att jag bor ensam nu och det känns jätteskönt. Ska nog vänta till hösten med inneboende.  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0