Lugna veckan

Dottern kom till Europa och Spanien i tisdags efter lite drama med biljettstrul och det är skönt att ha henne på "rätt" kontinent. Nu blir hon hos sin pojkvän i tolv dagar innan hon finner det för gott att komma hem till Kyrkbyn. Hon har ju blivit en sån globetrotter de senaste åren så Sverige verkar inte locka så mycket längre. Men här är vi, hennes familj och massor med goda vänner som bara väntar på att hon skall komma så det blir det bra ändå när hon väl är här. I går kom jag hem tidigt och satte mig ute på terassen för att njuta av sommaren. Det blev lite kortvarigt då den svenska sommaren är lömsk i år, för en lite kyligare luft smög sig in och jagade mig inomhus. Grannen och jag tog ett träningspass lite senare och det var obeskrivligt skönt. Väl hemma såg jag ett SMS från jobbet där de behövde asistans men jag klarade mig då en annan hade dykt upp. Så resten av kvällen blev lugn och skön.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0