Söndag innan jobbet

Så blev det en fin dag till slut på midsommarledigheten. Hade en fin kaffestund ute i morse. Stressade upp grannen och sa jag ville träna på förmiddagen för sen skulle solen komma. Vi gick ut med schäfrarna och for i väg. Hade ett jätteskönt träningsppass och var rätt så slut efteråt. Sen for jag i väg till Täby Centrum, kommer inte ihåg sist jag var där, och shoppade lite. På eftermiddagen blev det kaffe och jordgubbar hos grannen. Det var jätteskönt och varmt. Sen klippa gräset, det var tungt efter regnet men skönt och ha det gjort. I går hade jag goda vänner på grillmiddag, det blev lax och potatis. Vi är fotbollstokiga så vi satte oss ner att kolla på Sverige mot Tyskland. Det gick åt skogen men men. De kommer igen nästa gång. Nu ska jag heja på de tuffa norska tjejerna, får hoppas på dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0