Väntar på värme

Hade förhoppningar om varmt i helgen som var men det blev lite upp och ner. Fick dock äta brunch ute på nya terassen med sonen och fika med grannen. Sonen och jag tog en sväng med grannens schäfrar och på väg hem stötte vi på en av sonens kompisar från högstadiet. Det blev lite nostagisnack och kanske så att han och sonen tar upp bekantskapen. På högstadiet sågs de mycket och killen var ofta hemma hos oss. Båpda mina barn har haft och har så bra och trevliga kompisar. På lördagskvällen var det dags att bjuda goda vänner på middag på kvarterskrogen. De har hjälpt mig i olika omgånger så det var ett tack. Det blev en trevlig kväll och jag cyklade hem efteråt. Älskar verkligen att cykla nu på sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0