En dryg vecka har passerat

Förra veckan var snabba veckan, kommer knappt ihåg vad jag har gjort sedan förra helgen. Vi har tränat och sen har jag förstås jobbat. Det var sportlovsvecka och många borta och jag själv fick jobba för flera. Jag har väl alltid jobbat på sportlovsveckorna, när dottern hade sportlov var hon alltid hos sin pappa och kunde vara i fjällen där också hennes andra bror var med. Det är jag så glad för i dag att de fick dessa veckor tillsammans, De åkte snowboard båda två. Min son slutade tyvärr vara intresserad av vintersport så han var någon gång hos sin pappa, tror jag för jag kommer inte ihåg det. Annars var han hemma och med kompisar. Nu längtar jag till våren, i helgen tyckte jag det var bättre väder men det blåste kallt. I söndags gick jag bort till goda vänner som bor på gångavstånd. Det var meningen att det skulle bli en kopp te över köksbordet med många samtal men det blev även middag. En mycket trevlig kväll så där innan en ny vecka. Idag var det full rulle på jobbet och jag kom sent hem så nu blir det vila och i morgon träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0