Väntar på varmare väder

Nu har grannen och jag handlat en del av bräder och trallar till den terass vi skall knåpa ihop på min framsida. Tur att hon vet hur det ska gå till för jag är definitivt ingen snickare men hjälpa till med att skruva och langa saker skall jag väl klara av. Annars hann jag träffa sonen på lunch och fika i Täby Centrum helt till brandlarmet gick och vi fick lämna varuhuset.  Vi har tränat både i går och idag så lite mör är man. Sen är det förstås en varm majmånad jag väntar på med milda vindar och terassdörren öppen. Börja shoppa blommor och snygga till det utomhus. Jag kommer hålla mig hemma hela maj månad, det blir inga resor till släkten i Norge eller kompis i Norrköping. Det får vänta tills sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0