Vår på gång eller?

Jag fryser och är förkyld, eller är det pollenallergi som jag plötsligt är drabbad av? Jag är osäker men hoppas på förkylning för jag vill inte ha någon allergi. Allra minst pollenallergi, de som har det, har det för djävligt under våren har jag förstått. Grannen och jag grillade för andra gången i år. Vi är tidigt ute, vi får ju ändå sitta inne och käka. Vi har även hunnit med utefika flera helger, fast då har det varit soligt. Det är som vi inte kan vänta på den riktiga våren där värmen verkligen märks. Jag fryser inomhus och har både poncho och fleece på mig. Har beställt resa till Munchen för sonen och mig. Vi åker i maj. Dottern bor där sen i februari. Ska bli skönt med våren där. Fast tills dess ska det väl vara hyfsad bra väder även här. I morgon påbörjar jag mina sista fyra veckor på jobbet innan pensionen. Känns inget speciellt just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0