Det blev ingen ny nesa men nytt datum

Tre läkare klämde på min näsa och kom fram till att jag slipper bli nersövd och få en riktig näsoperation, det ska räcka med plastikkirurgi och det sker den första mars. Det blir endast lokalbedövning och det känns bra. På jobbet är det annars full fart så mina två dagar på rehaben är ett andningdhål som gör gott. Träningen är bra och det är trevliga patienter och underbar personal. Blir tråkigt när det tar slut om en månad.
I lördags firade jag med många andra en av gymnasiemorsorna som fyllde femtio. Jag har lärt känna henne genom min dotter som gick i samma gymnasieklass som hennes dotter. De var fem tjejer som blev vänner och vi morsor hakade på. Jag försöker samla oss morsor en gång per år för en kväll med mat, vin och mycket skratt.
När dottern kommer hem om två veckor kommer tjejerna vara här på middag en kväll. Ser fram emot det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0