Vintrig januari över

Januari blev en tråkig månad fast jag hann med både middag med bio två gånger. En man som heter Ove. Den var bra men inte som förväntat. Har inte läst boken och hade hört den skulle vara jätterolig men den var faktisk alvarsam emellanåt. Middagen var på nygamla Tegelbruket som nu heter The Public. Var jättefint. Andra filmen var En underbar jävla jul och jag skrattade i princip hela tiden. Helt enkelt underbar film. Innan blev det räkfrossa med två kompisar och det var hur trevligt som helst. Annars har det varit jobb varvat med rehab. Jag gillar mitt rehabställe. Trevlig personal och trevliga dagpatienter som jag har lärt känna. Kallt har det varit och snö gillar det inte men om ett år planerar jag vara på Kanariöerna några månader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0