Vårdagjämning

Nu ska våren vara här men det snöade i går kväll och kallt och surt i går och idag. Jag hade behövt gå en promenad men orkade inte, Dottern är tillbaka i München och jag har börjat jobba heltid efter att rehaben tog slut. Jag saknar den mycket, dels for  den organiserade träningen men även alla trevliga människor, både patienter och personal.
Ska försöka hålla kontakt med några damer från rehaben. Var på jazzkväll på kvarterskrogen förr en vecka sen med vänner. Det blev en trevlig kväll med vänner och jag träffade på föräldrar till en skolkompis till sonen. Vi hade ju mycket kontakt när våra söner gick i högstadiet. Kul att få möta dem igen. Har hunnit luncha med sonen som har lovat komma hem på påskmiddag. Det ser jag fram emot. I går blev det shopping i TC och  fika med grannen. Jättemysigt tyckte vi båda två, lite bättre än i Arninge. Så är det tre dagars jobb innan påsk. Det är bra att det är ljust på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0